vi är inte sånna som i slutet får varann

foto från rockfoto (för min kamera är sönder som vanligt...)
håkan igår var obeskrivligt <3 hur bra som helst! åh.
JAG LÄNGTAR TILLBAKA!
han är finast och bäst och så är det bara.

Kan jag gå med dig hem från bussen?
Kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen?
På Fredag kanske jag kan få biljetter till dansen
So I can shake you...

Säg till din far 'Get off my back'
Åh, säg vad vi sa om att 'Paint It Black'
Rockenroll dör aldrig, nej
Kom tätt intill, det är okej
So I can shake you...

Får jag veta vad du tänker på?
Skulle du råna en bank för oss två?
Om det är så - låt mig veta
Och om det är nej så går jag
Jag ska inte tvinga dig...


Kommentarer
Postat av: ellen

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-19 @ 22:13:21
URL: http://alltjagvillha.blogg.se/
Postat av: Emilia

Så lite så (:

2009-09-19 @ 22:48:46
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0