3126


Q8 macken, visa din video. Stäm upp för backen, kör vidare, kör vidare. Allt som vi gjort här, allt som vi sagt här, allt som vi trott här, försvinner snart nu ser jag klart. Den som tror att hemma det är där man bor har aldrig vart hos mig. Livet är för kort för firmafest med frågesport, det måste finnas mer, som dom andra inte ser. Nej, jag säger nej, jag säger nej, jag kommer aldrig, aldrig tillbaks, till eran stad, till erat liv, jag kommer aldrig, aldrig tillbaks, till den ni sa, ja skulle va, ja kommer aldrig, aldrig tillbaks, till deras stad, till deras liv, jag kommer aldrig, aldrig tillbaks. Väntar på bussen, väntar på helgen, väntar på livet, det har jag gjort i 14 år. Ljuset från bilen, slår emot träden, ingen kan vägen, jag somnar snart så håll er fart. Se på mig, jag kan säga att jag älskar dig, vi kan va allt för varann och du kan låtsas va min man. Du ska stanna kvar här, bara treans stopp är ju så barbart och ett statshotell med vals där ingen har en chans. Fortsätt kör, det gör inget om vi dör. Jag levde en sekund, jag levde en sekund. Det jag fått se finns alltid kvar hos mig. Finns alltid kvar hos mig. Nej, jag säger nej, jag säger nej, jag kommer aldrig, aldrig tillbaks, till eran stad, till erat liv, jag kommer aldrig, aldrig tillbaks, till den ni sa, ja skulle va. Jag kommer aldrig, aldrig tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0