they all want to know why I'm so broken


Hej. Jag har inga roliga bilder och det suger. Är så trött nu för tiden (hehehe) så jag orkar liksom inte fotografera.
Idag i skolan kollade vi på en film om Rwanda. Den var bra, spännande och läskig (liksom allt är ju sant) På eftermiddagen gjorde vi kollage. Mitt och steffies blev fint, och vi hittade läskiga bilder på människor, döda och levande. Efter skolan tog jag, agnes och cajsa bussen till stan. Himla oseriöst och himla kul.

Just nu känner jag mig bara ledsen, tom och deppig. Sugigt. Och så ska jag nog sova snart (booorde verkligen).
Imorgon efter skolan kommer bli sjuukt nice. Jag bara vet det!

Kommentarer
Postat av: Emma

söt!

2009-09-05 @ 19:10:44
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0