all that I wanted was you



Allt ser skevt ut på översta bilden. Speciellt mina ben! :O

Skolan idag var tråkigt. Inget mer med det. Eller jo, vi har börjat med våra fuckuppsatser (he-he-he) och jag skriver om Auschwitz.
Och så har jag fått Genom dina ögon som är Stephenie Meyers nya bok. Är dock ingen Twilightbok .. men hon skriver så bra!
Imorgon ska jag upp halv 6 för att jag ska hinna äta, eftersom det är den 09-09-09 så ska vi springa Jändelmaran klockan 09.09 och jag måste hinna äta långt innan det blablabla ..
Får se hur det blir med halv 6 för jag kommer fan inte orka. Har slutat sova eller nånting!
Och idag hade mamma bakat bullar. Det var gott hehe.
Pusss

Kommentarer
Postat av: steffs

snyyggellen !

2009-09-09 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0