so do the bluebirds sing


Jag har inga nya bilder, så det blir en bild på Lily Allen, från way out west istället! (Ja, hennes tröja var genomskinlig)
Första skoldagen idag också. Kändes väll sådääär. Dock har dom renoverat hela skolan (dvs. nya skåp, stolar, bord och så) så det var rätt nice. Jag fick ett överskåp också!! Undrar om lärarna hade räknat ut det själva att jag behöver det (är ju trots allt 175,3 centimeter lång) eller om det bara var slumpen .. ?
Skoldagen fortsatte som vanligt redan efter lunch. Ingen mjukstart här inte! Började med Kemi på NO:n. BLÄ. Och skrev nån uppsats om vad som hade vart bäst i sommar på svenskan och sen vart det sluuuut. Värt att säga också att vi har inte en enda sovmorgon, och slutar bara tidigt en dag! Jävla skit.
Nu är i alla fall älsklingssteffie här, och jag tror vi ska gå till lekparken snart. :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0