ellen ♥ steffie

Jag och steffie är nog dom roligaste jag känner!
Ett par citat från våran kväll kommer här, för jag har inget annat att berätta.

Jag: Asså män som hatar kvinnor är aaasbra! fast den är lite snuskig ibland ..
Steffie: (skitglad) är den?!?! :D

Steffie har snackat hela veckan om att hon ska bli medlem i Greenpeace. Nu när vi var ute och gick så hittade hon ett godispapper i sin ficka som hon slängde på marken.
Jag: Men .. skulle inte du bli medlem i Greenpeace?
Steffie springer tillbaka 10 meter och hämtar pappret igen.

Läskigast var nog när vi var på en halvt mörk gata, så skulle jag stanna och tömma min sko, för jag trodde jag hade fått i en liten groda där. Då börjar en stor hund skälla 20 meter bort, och vi får nästan varsin hjärtattack (vilket vi skrek rätt högt med). Så skulle jag försöka få på mig min sko igen, och hundägaren bara: Nu var det nära att du hoppa ur den andra skon med va? (Alltså för att hunden skrämde oss. Jag är sämst på att förklara grejer!)

Nu ska vi kolla på Män som hatar kvinnor och käka Ben & Jerrys Phish Food.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallå där ! Fin blogg :)

Sovit gott ? ^^

2009-09-05 @ 12:13:36
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: lissaaaaa

hehe aw :D

jag saknar dig faktiskt bajsunge <33333333

2009-09-05 @ 19:36:50
URL: http://alltjagvillha.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, gillar hundägarens fyndiga kommentar!

och era hohohihi

2009-09-17 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0